carta del director  

Posted by AUSIAS MARCH in


A TOTS ELS PARES, MARES, ALUMNES I EXALUMNES, PRESIDENTS I EXPRESIDENTS DE L’APA, MESTRES I EXMESTRES DEL COL·LEGI AUSIÀS MARCH DE BENIDORM.

Enguany el Centre ha complit 25 anys. Han sigut vint-i-cinc anys de dedicació a l’ensenyament per als ciutadans de Benidorm. Uns ensenyaments que han procurat defensar els costums i les arrels d’aquest poble, promocionant i defensant la llengua valenciana amb fermesa, racionalitat i sense conflicte. També, els nostres consells han estat dirigits a la consecució de persones formades amb els valors de la solidaritat, la igualtat de drets, el respecte a la diversitat, mirant sempre endavant i incorporant el progrés tècnic i científic a les nostres tasques.
La nostra finalitat ha estat sempre aconseguir que tots es trobaren en aquest centre de la forma més plaent possible, sense oblidar-nos del compliment de les nostres obligacions.
Vint-i-cinc anys donen per a moltes coses; algunes també hauran estat no massa afortunades, però nosaltres volem destacar les positives. Per això, el Claustre i l’APA desitgem commemorar aquest esdeveniment amb goig i participació, amb música i festa; i damunt de tot pretenem donar-li la màxima difusió per a que tothom puga aportar-nos alguna vivència o contar-nos alguna anècdota que haja pogut viure o conèixer del centre.

Tenim una fulla web: http://intercentres.cult.gva.es/intercentres/03011550/index.htm , un blog: http://ausiasmarch25.blogspot.com/ i un email: 03011550@edu.gva.es; on podeu inserir els vostres comentaris i fer-nos aplegar els vostres escrits per si poguérem fer una publicació amb tots els vostres articles.

Volem comptar amb una base de dades per fer-vos arribar tota la informació dels actes que anem a celebrar.
Desitgem acabar l’aniversari amb una gran GALA al mes de juny del 2009, i ens agradaria que aquesta fóra un motiu de rencontre de tota la gran família educativa del C.E.I.P. AUSIÀS MARCH.
Estem convençuts que molts dels nostres alumnes hauran fet estudis brillants; també som coneixedors que molts d’ells son excel·lents professionals, la majoria són ciutadans responsables i formen part d’eixa societat moderna que entre tots ens hem creats en els últims trenta anys.
I com que volem continuar aplicant la mateixa filosofia educativa, entenem que devem celebrar el Vint-i-cinqué aniversari comptant amb tots vosaltres. Esperem la vostra col·laboració per fer gran aquest esdeveniment.

Dirigius-vos sense complexes al centre quan tingueu alguna idea que poguera servir per aconseguir l’objectiu marcat; nosaltres estarem sempre atents als vostres suggeriments i amb la vostra ajuda els durem a terme.

Us agraïsc de bestreta les vostres aportacions i us trasllade la meua salutació més distingida.

L’equip directiu
Signat: S. Algado (Director)

This entry was posted on lunes, 27 de octubre de 2008 at 20:41 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 comentarios

Anónimo  

Hola, creo que de mi se acordará muy poca gente pero de una gran profesora que es mi madre seguro que sí, ella es, Inmaculada Antón Fernandez su último curso allí fue el 1998-1999 y el mio fue el primero y el último ya que tuvimos que marcharnos a Campello porque le ofrecieron una plaza allí.
Para que me recuerden les contaré una anecdota que no sé si conoceis:
Fue por la tarde, en el pasillo del cole de los mayores. Vi a unas niñas vestidas de bailarinas que se metian en unos aseos y yo me metí en otro, con la mala suerte que allí me quedé encerrada. Recuerdo que me puse a chillar un poco histérica y mi madre más histérica fuera.Tuvo que venir el director que me sacó con una horquilla y gracias a él salí de allí.
(UF!) =)

También recuerdo a mi profesora Julia que me castigó dos veces por ser un poquitín traviesa...

Bueno un placer escribirles ;)

Un beso muy fuerte,Ana

30 de octubre de 2008, 16:25

Querida Ana, yo sí me acuerdo de tí y por supuesto de madre Inmaculada, soy Santiago y estoy muy contento que hayas utilizado el blogg para ponente en contacto con nosotros.Espero que tu madre siga cada una de las actividades que estamos organizando y pronto tengamos la oportunidad de vernos. Espero que te vaya bien la vida. Un abrazo. Santiago( Dire)

4 de noviembre de 2008, 23:20
Anónimo  

hola yo soc adrian estrcuh panadero un exalumne de aquest colegi ya van dos anys desde que em vaig ha anar al institut vinticin anys que porta ya el colegi . Tinc moltas records en aquell colegi y magradaria anar ha la festa que heu organitzat. Recorde les classes de teatre amb Santiago el director ell era bona persona y si se enfadava se enfadava amb rao . Encara recorde la primera classe que vaig tindre amb ell . Estava mort de por per que em pensava que ell era molt malo. Com havien dit alguns pero despres em vaig donar conte de que no y de que era un bon director. Per lo menos per ha mi bueno es un gran plaer poder comunicarme amb vosaltres.Aixi mai olvidare aquest colegi mes marevellos que he tingut durant tot el llarg de la meua vida .Adeu.

22 de noviembre de 2008, 13:03
Anónimo  

Buenas,soy una exalumna del ausias march ( de hace muy poquito)el cole ha sido mi segunda casa he vivido cosas inolvidables , porque para mi la epoca que he pasado alli ha sido una de las mejores etapas de mi vida, me llevo recuerdos buenisimos del colegio. Y a personas magnificas podria nombrar muchisimas como Santiago , Pozo y su despacho (me tiraba mucho tiempo alli metida),muchos profesores , Villa , y las cuidadoras del comedor ,y como no nombrar a PACO porque es el comejor conserje que a tenido y tendra el colegio,con el cada dia era un dia diferente muchos y muy buenos momentos a su lado.


Volvere a escribir contando alguna anecdota un besito a todos

25 de enero de 2009, 21:37
ALBERTO GADEA CARMONA  

Hola:

Estoy encantado de esta iniciativa y poder ponernos en contacto con personas relacionadas con el colegio.
Yo formo parte de la generación que dio comienzo la andadura de este colegio y me gustaria saber si es cierto que se va a hacer una cena donde se van a encontrar de nuevo alumnado y profesorado de otros años, que habria que hacer para poder asistir, que profesores acudirían, me encantaría volver a ver a Encarna Estruch i Peiro, Manuel Pozo, Paco Picazo, Chapela,Toni, Tomeu...etc y tantos compañeros que con el tiempo se ha llegado a perder la pista.

5 de abril de 2009, 19:58
Aitana  

Soy Aitana soy hija de una profesora del cole. mi madre esta contenta de trabajar aquí. Bueno este año es el 25 Aniversario .
Me gustaria ir a este colegio es muy bonito.Yo estoy en 3r de primaria. Mihermana vino 4 cursos
desde tercero hasta sexto.
Besos Aitana.

28 de abril de 2009, 12:16
Ana Samper Antón  

Recordado director estaremos encantadas de asistir para volver a recordar viejos tiempos aunque yo allí no conoceré a casi nadie pero me hace mucha ilusión volver :)

A mi madre le ha dado muchísima pena lo de Paco,el conserje se ha echado un par de lágrimas...
LO SENTIMOS

esperamos volver a verte pronto un abrazo

6 de junio de 2009, 12:48

Publicar un comentario